28 Şubat 2012 Salı

ev arayışlarındayız!

Yazamadım birkaç gündür, hafta sonu ev bakıp, mobilyalar hakkında fikir edinmek için Ant.a gittim. Henüz ev netleşmediği için tüm fikirler havada kalıyor. Şimdi sizlerden ufak bir ricam olacak. Baktığımız evlerden biri amerikan mutfak, kullanımı benim gözümü korkutuyor.
Kullanan var mı, 
koku çok rahatsız edici mi, 
yeni mobilyalarımızı mahveder mi, 
salonla bölmek için dekoratif çözümleri olan var mı?
sürekli düzenli tutmak gerektiğini ve misafir geldiğinde elimin ayağıma dolaşacağını biliyorum:) 





Anlayacağınız kafamız karışık:) Bölsek küçülür mü, nasıl bir malzemeyle bölmek uygun olur yani cam bölme, katlanır cam gibi şeyler duyuyorum ama nasıl göründüğü hakkında fikrim yok. Yardımcı olabilecek arkadaşlar aranıyor:))

darkolivee ve perlina ortak çekilişine katılmak isteyenler burdan buyursun

22 Şubat 2012 Çarşamba

Mor fikirler

Çok sevdiğim bir renktir kendisi. Zenginliği, asalet, lüks ve ihtişamı çağrıştırmanın yanı sıra depresyon rengi falan derler ama ben baktıkça mutlu oluyorum, şuanki odamda hakim renk ve beyazla uyumu tek kelimeyle harika! Moru kendi evimde nerelerde nasıl kullanırım yada kullanır mıyım bilemiyorum ama çiçeğimde, ayakkabımda, organizasyonda kullanacağımı hissediyorum...





 





















Hepsi ve daha fazlası için tık

Mor sevenler burdayım desin:)

20 Şubat 2012 Pazartesi

Balımla balayı tercihimiz

Biz henüz evimizi tutamadık, eşyalarımız da henüz belli değil ama balayı rezervasyonumuzu çoktaaann yaptırdık:)  Erken rezervasyon indirimlerinden faydalanalım istedik nasılsa tarihimiz belliydi, evimiz eşyamız olmasa da 16 ocakta, 6 gece 7 gün balayı programımız etstur aracılığıyla ilk hallettiğimiz işlerden biriydi! Sizlere belki fikir olur belki işinize yaramaz ama bahsedeyim ben...

Şimdi sevgili okur biz evlendiğimizde müstakbel eşimin (:P) memleketi olan Manavgat' ta yaşayacağımız için balayı için en güzel oteller olan Adam&Eve, Voyage Sorgun, Maxx Royal, Susesi, Gloria Serenity gibi pekçok otel bize cazip gelmedi çünkü bir yerde evimizin dibi sayılabilir:) Yani anlayacağınız Akdeniz bizimle değilsin dedik eledik! Ayrıca 2 ayrı şehirde düğün olacağından dolayı muhtemelen çok yorulacağız bu yüzden yurtdışını da eledik. Yurtdışında gezip, yeni yerler görmeyi keşfetme arzusuyla rehberin peşinden koşacak enerjiyi kendimizde bulabileceğimizi hiç sanmıyorum! Balayı bizim için daha sakin istersek gezeceğimiz,bolca dinleneceğimiz, böyle deniz-kum-güneş üçlüsü bir tatili ifade ediyor. Bir de deniz kenarında, turizmin göbeğinde yaşayacağımızdan belki de bu şekilde bir tatil bir daha bizim için çok da cazip olmayacak, bu nedenle ileride tatillerimizi yurtdışı seçenekleriyle değerlendirebiliriz diye düşündük. Tüm bunlardan sonra tabii ki ilk hedef Ege kıyılarıydı, biraz daha hedef küçülttüğümüzde ise Çeşme-Alaçatı ya da Bodrum yolları göründü bize. Bu noktada biraz zorlandık ama Çeşme civarında daha çok butik otel şeklinde işletmeler olduğundan bizse ultra herşey dahil olsun bizim olsun diye düşündüğümüzden Voyage Bodrum diyerek kararımızı verdik:) Bu kararımızda Voyage otellerinden çevremizdekilerin memnun kalması, balayı otelleri için üst sıralarda yer alması etkiliydi. Voyage'ın Bodrum da 3 ayrı tesisi var. Bunlardan biri Türkbükü, biri Torba, biri de bizim seçeneğimiz Bodrum merkezde bulunan oteli...Aslında Türkbükü ve Torba tesis açısından çok daha şık. Ancak Türkbükü' ne giden arkadaşlarımız 3 günden sonra sıkıldıklarını otelden başka alternatifleri olmadığından bahsettiler. Biz de sadece otele bağlı kalmayalım, geceleri dışarı çıkarız eğleniriz, gündüz de biraz Bodrum' un kalesiydi, müzesiydi biraz gezeriz diye düşünerek küçük bir otel olsa da, deniz tarafı kale manzaralı bir odayla Voyage Bodrum' da kararımızı sabitledik. Ayrıca otel bir yetişkin oteli yani 12 yaşından küçük çocuk misafir kabul edilmiyor. Bir de 2012 sezonuna baştan aşağı yenilenerek giriyoruz diyorlar umarım daha şık bir otel bizi bekliyordur:) Tatlı büfelerinin hayalleriyle yaşıyorum şu aralar çok lezzetliymiş:D Otelden bir kaç kare de paylaşayım sizlerle;







 4 Haziranda düğünle ilgili ilk postumu plajdaki o şezlonglardan birinden yapmayı planlıyorum;)

Fotoğraflar burdan etsturheryerdentatil


Pembe kabuk çekiliş yapıyor isteyen buyursun tık tık


16 Şubat 2012 Perşembe

oje süren erkek ist-em-iyoruz!

Kadınlar bakımlı erkeklerden hoşlanır doğru ama oje sürmek erkekler için bakım sayılmamalı, yok artık yani bu kadar da olmamalı, sadece erkeklerin kullanımı için oje üretilmiş daha ne olsun!


Rock yıldızları siyah falan kullanır hadi ona tamam diyelim ama pembeli Prens Harry, sarılı Seal hatta kırmızılı M.Ali Erbil olmuş mu hiç! euu şey David Beckham o siyah sürmüş ya zaten ne yapsa olur yakışıyor kerataya:P





Evet biz öyle kendine renkli ojeler süren erkek değil işte böyle oje süren erkek istiyoruz!


Gülü seven dikenine katlanır cicim, herşeye yetişmek de bir yere kadar biz birşeylerle uğraşırken onlar pekala bu işi yapabilir;)

14 Şubat 2012 Salı

Seni pamuklara sarmalar sararım!

27 Aralık 2005 benim hayatımın dönüm noktası
2235 gün olmuş sevdiğim ellerini tutalı
6 yıldır daha da anlamlı doğumgünlerimiz
7. sevgililer günü benim olduğuna binlerce kez şükrettiğim
464 km var aramızda belki ama
sayılarla tarif edilemeyecek kadar çok seviyorum ben seni...


Ne desem az kalacak biliyorum hayatımın neşesi, hep yanında olabilmek en büyük dileğim!




İyi ki varsın tatlı aşkım benim, teşekkür ederim ;)

11 Şubat 2012 Cumartesi

Takma kirpiğin nasıl olsun istersin?

Henüz hiç takma kirpik kullanmadım. Güzel ve doğru kullanıldığında yarattığı etkiye hayranım. Düğünde kullanacağım kesin yani. Kullanımı ve çıkarılması konusunda araştırmalarım devam ediyor. Siz takma kirpiğiniz nasıl olsun istersiniz? Benimki pin-up ya da big spender lash olabilir:))


Eva Longoria ve Kim Kardashian, bence en çok onlara yakışıyor takma kirpikler...












Bu makyaja bayıldım!



Erkekler siz siz olun hatta ne olursanız olun takma kirpik takmayın :D




Kaynak göstermem zor, çok çok farklı yerlerden kaydettim:( Bunlar benim diyen olursa eklerim.Bazıları şöyle; 
 a pleasury ofpassion for the planetdweam

8 Şubat 2012 Çarşamba

Herşeyiyle "DIY"

Eve zaten mutlu gelmiştim, bir de ne göreyim, annemin dıy çalışmaları :)) Bu ikisinin kime ait olduğunu söylememe gerek yok heralde:)


Peçeteyi daha önce masa örtüsüyle birlikte 8 kişilik bir takım oluştaracak şekilde kendisi yapmıştı. Bu akşam da eli önlüklere değmişken selo bantların içinden çıkan halkaları kalan kurdelayla kaplayarak bu 2 peçete halkasını yapmış. İkisinin uyum sağlamadığının farkındayım örnek olsun diye taktım:)


 Biri bana biri balıma <3


Evrene mesajımı gönderiyorum ev bulmamız lazım pliiizzz!

7 Şubat 2012 Salı

Kıskançlık yapmayalım, Siz de buyrun;)

Blog aleminde ilk çekilişime katılmış bulunuyorum :) Duyunca sizin de kaçırmayacağınızdan eminim. Victoria's Secret pijama takımı istiyorsanız, hadi siz de Zep's World' ün bloguna buyrun





Çeyiz bu, damlaya damlaya göl olur


Dün akşam çeyizime ait bazı mutfak eşyalarını kolileyip kaldırdık. Kırılacak şeyler var elbet o yüzden dün akşam tüm vaktimi bu işe harcadım. Kutunun içine neyi sarıp sarmalayıp koyduysam listeye yazdım, listeyi de şeffaf dosyanın içine koyup kutunun üstüne yapıştırdım ki açarken bilelim ne nerde:)) Bu hazırlıkları yapmaya başladım çünkü son zamanlara bırakmak istemiyorum, o zaman uğraşacağımız birçok iş olacaktır zaten... Birkaç   ufak parça göstereyim size, fotoğraflar telefondan olduğu için çok net değil kusuruma bakmayın:)

Kendileri görüldüğü üzere çamaşır deterjanı kutum ve pek bir alakası olmasa da bulaşık deterjanı kutum:)


Bu porselen kaşıkları değişik amaçlarla kullanabilirim


Esse'den aldığım ilk nihalem:)

 Bu süzgeci aldım ama işlevselliği hakkında bazı tereddütlerim var, kullanan yada bir fikri olan var mı?


Esse'den 4'lü amerikan servisim ve Bernardo 3'lü silikon setim, sanki kırmızı ağır basıyor mutfak eşyalarım da normalde hiç sevmediğim bir renkti ama nolduysa oldu :))


Birşeyler almazsam canım sıkılıyor iyi mi, hep alasım var :D

6 Şubat 2012 Pazartesi

Yatak Örtüsü Arayışımda Mutlu Son!

Dün pazar gününü fırsat bilip annemle alışverişe çıktık. Malum bu dönem alınacaklar bitmiyor, liste çiz çiz bitmiyor ben anlamadım bu işi:P Ben de uzun zamandır yatak örtüsü bakıyordum ve kararsızdım. Linens' te aradığımı buldum, eğer ihtiyacı olan varsa kaçırmasın bence hem de indirimde! Mağazaya ulaşamıyosanız bir tık kadar yakın! http://emagaza.linens.com.tr/Default2.aspx



Ben bu ikisini çok beğendim biri günlük biri de illaki olması gerekiyormuş çeyizlik yani :) Alttaki fransız dantel (boykota fransız danteli dahil miydi:P) çok abartılı olmadığı için çok beğendim, bir de içerisine buna uygun bir nevresim takımı aldık hepsi çok içime sindi. Bir de çok güzel 50*90'lık el-yüz havluları vardı renkli ve desenli havlu sevenlere sadece 7.90 Tl' ye onlardan da 4 tane aldım fotoğraflarsam gösteririm şuan işteyim çünkü =>